RINDU :/

hye.. hurm hari ny haty aku tak tenang jiwa aku tak tenang... dah kenapa plak aku hari ny. -.-.. entah, aku pun tak tahu kenapa dgn aku malam ny.. TTBE je ade semua tu.. hurmm, entry mlm ny RINDU.. kenapa RINDU wajib ada pada manusia ?? kenapa RINDU mesty wujud dalam diri manusia ?? erghhh.. serabut kepala otak aku... hurmm.. sebenarnya aku rindu dekat 3 GROUP ny... first budak HOUSEMATE aku.. gemok,perot sotong and zee... adoi...rindu nk mengedik+memanje kan diri dgn mereka.. nk tido dgn mereka sambil tepuk tepuk antare satu sama lain.. alahai.. nk GEMOK tepuk aku mase aku tido.. NAK !!!.. second plk budak kelas aku AB107 GROUP 8...alahai rindu nk dengar mereka memekak.. nk tengok budak budak  HYPER ny memekak.. tak kira ar perempuan ke lelaki ke semua hyper..:).. suke tengok gelagat mereka dlm kelas.. tanpa segan silu mereka ny :).. even aku xberapa rapat dgn mereka mase mula mula masuk tapi lama kelamaan baru tahu mereka mcm mne .. GEMPAK !!!.. dorang ckp kat aku budak kelas lain mcm jelly larhh dgn kelas kiteorang sbb kelas kiteorang mcm happening gila.. tak mcm kelas dorang.. dorang kate budak kelas mereka semua buat hal sendri.. hurmm.. sabar keyhh kelas lain.. ahahhah :P.. bersyukur gila dpt kelas mcm ny.. kalau bolehh tak nk BERPISAH..tapi ape boleh buat.. kena larhh jugak .. hurmm.. :'(.. lastly 6 JAHANAM.. hurmm.. yg ny aku lagi larhh sayu .. sebab lepas ny kiteorang 6 orang ny dah tak satu kelas arab.. sbb next sem xde arab.. rindu nk buat huru hara dalam kelas arab bersame ustaz tersayang 6 jahanam ny iaitu USTAZ ADLI :).. dorang ckp ustaz ny garang.. ahha.. garang ke ?? bagi aku tak langsong.. ape ar.. korang tak kenal ustaz tu korang tak tahu perangai dye.. sngt larhh sengal.. ahhaha.. kalau nk tahu dlm bnyk bnyk anak murid di kelas arab tu dye suke sngt attack 6 jahanam ny.. lagi satu dye larhh yg bagi nme 6 jahanam ny.. adoi.. hahaha.. tapi kami suke :).. sampai buat group.. nk ajak ustaz bolehh jdy 7 PELINGKUP.. ahhahah.. ustaz ustaz.. rindu nk kerek dgn ustaz.. ahhaha.. sbb ustaz suke kerek dgn aku.. orang lain gelak aku yg kena.. nmpk sngt sengaja.. bila aku ckp bkn aku yg gelak dye pegi dkt meja dye yg gelak sorang2.. sengal kan.. ahha.. pape pown dye sngt best ever n ever wey.. hihihihi.. nty bkk sem nk jumpa ustaz my papa :).. keyhh larhh ny sje entry aku mlm ny.. boi boi.. nk tydo :)..

music


Ost Ombak Rindu - Hafiz Feat Adira Mp3
Musicaddict.com