BIBIR TEBAL and SHERLOCKS HOLMES 2

hye hye hye korang.. hee :).. nmpk tak title kat atas tu.. hihihi bibir tebal and sherlocks holmes 2 :).. Hee.. hari ini saye sangat suke even ade mslhh tady kan.. okeyhh abai kan cerita yg bermasalah tu.. mesty korang pelik kan kenapa aku ckp pasal bibir tebal ny.. tak de cerita dye mcm ny, tady mase aku pegi dgr ceramah tu kwn bdk yg keje kat office tu ajak mmbe dye lagi sorang join bnde alah tu.. then masa aku keluar dari bilik ceramah tu terus bdk yg keje kat office ny pggl.. and guess what..??  oh mai god.. kenapa dye hensem sngt even dye pndek.. pendek ke ?? tak tak.. tak pendek tggi dye boleh boleh bagi aku ar.. pewhh.. mamat si bibir tebal ny comel kot.. :).. mase tu aku da tangkap cintan wey.. sumpah tak tipu.. waduhh.. dye dgn kwn aku atikah ny satu kolej dulu KPM dkt perak.. soo dye kenal larh :).. dye cakap bdk ny penah masuk SHOWDOWN..!!.. woahh O.o.. seriously beb ?? then dye cakap yup.. ohhh noo.. da larhh aku suka showdown.. waduhh.. ahahah.. tapi aku tak nak mngharap sngt larhh kan dari dye.. tapi tady aku buat lawak dye gelak je.. hee.. suke tgok dye glak. :).. padahal baru jumpa da jatuh hati.. ahhaha :p.. auchhh >.<.. kenapa larhh jumpa awak tady si bibir tebal ?? ahhaha.. ^-^.. hope awak nk kawan dgn kita yang tak berapa nak sempurna bibir tebal <3

okeyhh next pasal cerita yang tengah hangat di pasaran sherlock holmes 2 .. lepas balik dari dgr bnde bnde tu kiteorang berdua decide nk hilang segala masalah tady smpai otak aku jady krem .. kiteorang pegi larh KLCC untuk hilang kan stress ny.. kiteorang beli larhh tiket wyg cerita sherlock holmes 2 ni.. seriously wa cakap sama lu yang cerita ny sangat best.. sangat best dari mission impossble .. rugi tak tengok wey..hahahah.. serious kepala aku yang da krem ny kembali pulih bila tengok cerita ny.. sangat klka,sedey,tragis.. woaaahhh.. macam macam larhh.. korang yg bace ny tengok larhh taw.. hee.. serious korang tak kan hampa :).. keyhh larhh ny je aku nk cerita selama aku keluar.. heee ^-^.. boi boi.. nite


music


Ost Ombak Rindu - Hafiz Feat Adira Mp3
Musicaddict.com