mandi mandi dan cycling :)

askum and hye korang :P.. hee.. so cerita hari ini adalah psl MANDI MANDI DAN CYCLING
hee :D sngt best owh..sngt padat jadual hari ini.. *belagak artis plk kau ila*.. PEACE :P

INI JADUAL KAMI :

9.00am: bertolak dari rumah dgn 4 orang manusia ini aku,kaklong,sopie,munirah
10.30am: sampai dekat destinasi iaitu SUNGAI GABAI . pewhh jln kat situ mcm ape je
                je. saket otak aku jln situ.. bengkang bengkong..erghh ==''. tapi sngt teruja bila da sampai. tak
                sabar nk mndy :)

10.40am: kiteorang mula larh melabuh kan tirai kaki kiteorang dekat air sungai tu.. mak ai bapak sejuk seyh
               yg si sopie ny da xsabar tggl je baju terus melompat kat air tu.. =='' .. pastu turun larh kami
               3darapingitan ny.. ahha.. kiteorang pown ape lagi merendam kan diri dlm tu akibat merendam 2
               darapingitan ny kaklong and munirah dan sorang lelaki teruna ny terketar ketar kesejukan
              adoi, klka sngt mase tu.. PADAN MUKA.. nk sngt bagi kan.. ahhaha. yg aku xketar lagi wlaupun
             da rendam dlm air tu.. AKIBAT aku xketar ttbe tangan aku jady mcm alergic.adoi xsuka.. pdhal aku
             xde alergic okeyh, sopie ckp mungkin TER kejut kot antibody aku ny sbb dpt air sejuk.. klka plk
             dye ckp mcm tu.. LANTAK ar..

1.00pm: kiteorang pown bla larh dari SUNGAI GABAI tu.. xlarat nk mndy. soo kiteorang pegi larhh
             destinasi kiteorang yg kedua.. CYCLING HERE I'M COMING :D..before tu g mkn dulu, LAPAR
            kiteorang lpk larh dekat PELITA putrajaya..lpk punye lpk g IOI MALL jap.. jalan2 lpstu si kak long
            ni ajak larh mkn TUTTI FRUTI.. hemmm.. xde larh sedap mne byse byse je :D..lepas tu menju larh
            kami ke TAMAN BOTANI PUTRAJAYA :D

4.00pm: smpai larhh kat TAMAN BOTANI tu.. pastu g order basikal mak ai naseb baek ade.. yelarh hari ni
              kan hari ahad so ramai pengunjung membawa anak anak mereka beriadah :D. hohoho..pewhh da
              lame xnaik basikal so tersngt larhh SUKA :D.. aku tak nk naik basikal double aku nk naik sorang2
             :D. jahat tak ? kak long dgn sopie naik double aku dgn munirah naik single.. sangat best mase tu..
              akhirnya impian aku nak CYCLING terbalas jgk.. hohoho..

6.00pm: kiteorang pown balik, penat sngt.. tersangat larhh -.-.. tapi aku puas hati..sampai rumah dalam
             pukul 7 lebih mcm tu..TERIMA KASIH SAYA NK UCAPKAN DEKAT KAK LONG AND
             SOPIE SEBAB DAH BAWAK SAYA KELUAR SEHARIAN :D

P/S: time kaseh jgk sbb belanja semuanya sopie.. untuk pengetahuan korang aku xguna satu sen pun duet aku
       hahahha.. SPONSER BY SOPIE AND KAK LONG.. ahahha.. aku blnje guna duet aku pun beli jajan
      je.. sbb mase tu tak nk guna duet dorang :D.. HEEE ^-^..

music


Ost Ombak Rindu - Hafiz Feat Adira Mp3
Musicaddict.com