jalan jalan ^^V

hye hye hye hye :D
Hari ny keluar jalan jalan dgn 2 orang 
budak ny ainul dan anis 
hari ny si ainul ny pegi beli fon baru 
BB gitu kan gemuk

hahahha :D.. untung kan 
keyh aku sangat jeles aku pun nak
tggu larhh nty aku beli
sabar ila sabar sikit je lagi nk dpt
hahahhahahah :D

nak tahu dye pakai BB ape ??
BB curve 9300
ny gamba dye sngt cantik jeles -.-


tak pe mok kau tggu aku beli plk
arghh!! jeles jeles -.-
dye da BBM bagai da tak boleh jady ny
tggu tggu tggu tggu tggu 
BBM larh dulu keyh mok. nty tggu aku plk :p

lepas beli fon tu kiteorang jalan jalan dkt TS
lepas tu terasa lapar larh plk.
kiteorang singgah makan jap perut da berbunyi -.-
makan makan makan da terus makan
pastu dkt TS ttbe ade PROMO TOUR AZURA MOVIE

alahai. mula mula suka ar sbb kat situ dye ckp ade plkon nya
bila smpai sne dye cakap plkon tu dtg esok
nk tahu sape pelakon nya ?? 
jeng jeng jeng jeng jeng jeng jeng jeng jeng :P


sangat larh best.. SURIA FM pun ade jgk
mcm mcm permainan ade
tak sia sia dtg TS tady. melepak dkt tmpat PROMO TOUR 
tgok konsert PROMO TOUR 
tersngt larh best even tak kenal artis tu artis baru katekan

Even dorang artis baru suara dorang sngt sedap 
best gila ar wa cakap sama lu
ny aku sempat bergamba dgn DJ SURIA FM 
KAK NIRA comel wey <3
  
okeyhh muka aku sngt buruk -.-
ape boleh buat orang tak cantik kan hewhewh :3
yang ny plk artis baru dan jgk artis untuk lagu soundtrck AZURA MOVIE


muka buruk aku -.-. aku mmg buruk -..-


sory gamba senget . tak boleh rotate larh plk -.-.. 
nak tahu sape dye ny ??
haaaa.. ny larh penyanyi untuk AZURA MOVIE
dye penyanyi untuk soundtrck filem ny
arghh.. aku suka dye..suara dye sedap kot suka suka 

nme dye IKHSAN ACE
heheh.. hitam manis kan dye tapi ttp hensem 
bagi aku ar . bagi korang tak tahu -.-
asal kan suara dye sedap betul tak suka suka :P
dye suruh aku add dye kat FB :p
tersangat suka bhai :P

sebenarnya rmai lagi artis kat situ
tapi ade yg da balik
so aku dapat larh bergamba dgn IKHSAN ACE ny
suka kot bergamba dgn dye
hahha.. suka suka suka suka suka suka suka :P

keyhh ler tu je saya nk story mory dgn korang
boi boi . tak larat nk taip
hahhaha.. goodnight iloveyouu <3 <3 :D
esok ade lagi PROMO TOUR tu datang larhh ye.. haha :D

music


Ost Ombak Rindu - Hafiz Feat Adira Mp3
Musicaddict.com