daftar sem 2 :)

hye hye hye.. korang sehat semua ?? mesty ler sehat kan, kalau tak sehat bgtahu aku awal awal taw. hahaha
okeyh, hari ni aku masuk daftar sem 2 .. sangat ramai orang tady.. da macam ikan sardin wa cakap same lu der.. penat -.-.. aku dapat no 691.. woahhh O.o. jauh nya aku.. ye sangat jauh.. mane tak nya bdk HR (HUMAN RESOURCE) mmg ramai larhh mase sem aku.. sbb tu aku ke belakang.. -.-.. tapi pape pun tady kiteorang tak ikot pun no.. malas.. baik beratur je lagi bagus.. tak payah tggu orang tu pggl no.. lagi pun michrophone kat situ da rosak.. adoi.. so aku beratur larhh dgn budak budak 6 JAHANAM @ YEZA.. bila da lame tak jumpa mcm mcm larhh yg terjadi tady.. adoi mcm mcm dorang ny.. smpai TERSASUL !! tak tentu pasal.. hahha.. klka klka :P..no id sendry pun boleh lupa.. ape tah lagi nme kan.. haha :D..

lepas abis dftar kiteorang pergi jalan jalan kat mid.. mereka mereka semua ny nk beli barang. lepas da beli barang mereka mereka ny zyta @ fazreen ajak berkaroke.. aku just on je.. then kami pun pegi larh menghilang kan suara.. lepas selama 3 jam kat dalam tu kami pun beredar larhh dari situ da terus balik . ny ade gamba kami sebelum balik..
dalam lif.. sempat lagi -.-. :D

keyh ler tu je aku nak cerita untuk hari ni.. seriously aku tak larat nak taip da.. megantok yang teramat larhh ngntok :(.. adoi.. boi boi boi nite CAPITAL ASC :D <3

music


Ost Ombak Rindu - Hafiz Feat Adira Mp3
Musicaddict.com