BERTUDUNG :')

hye askum, apo khbar semua.. eden sehat .. ekau sumo sehat ? hope sehat larh ye..
hee.. nmpk tk entry mlm ny psl tudung..hee, okeyh untuk pengetahuan korang ila skg da bertudung.
tapi rmai yg mcm xpecaye.. antara soalan yg slalu ila di tnya

SOALAN:
(1) betul ke ila da bertudung ?
(2)sejak bila ??
(3)series ke ??
(4)bertudung sebab ape?? ske ske or da dpt hidayah ?
(5)untuk selama lama nya ke ??

JAWAPAN BAGI SOALAN
(1)betul larh buat ape ila nk tipu :)
(2)sejak ila masuk kolej..before tu xbtdung lagi. tapi lps da masuk dlm 3 or 4 bulan rase mcm nk pkai
(3)series larhh.. tak main main :)
(4)ila bertudung sbb ila pker psl MATI.. seriesly.. xtahu kenapa. hurm.. okeyh ar secara jujur mula mula mmg ske ske.. sbb rase mcm cantik je kan seorang perempuan pkai tudung..*erk perasan kejap..haha*
lagi pown untuk first sem ny course ila ade agama, so kena pakai. bak kate ustaz "kan cantik pakai tudung''
nk kate dapat hidayah ?? tak lagi.. sbb dgn bertudung saje .kalau kite mengamal kan kewajipanNYA sekali baru larhh dikate kan mndpt HIDAYAH :). *sory kalau korang xske statment ny*
(5)yup untuk selamanya..:). lagipun mama ade ckp "kau da puas ke FREE HAIR" yup mama da puas :).. INSYAALLAH ma,anak mama ny tak kan bkk tudung :).. mama ckp mcm tu pun sbb mama takut nty ONE DAY aku bkk tdung sbb xpuas FREE HAIR.. mama takut bnde tu terjadi :)

P/S: aku suka diri aku sekarang, tapi tak bermkne aku xsuke diri aku dulu.. aku ske.. tapi better lagi SEKARANG.bia larh orang nk ckp aku pkai tudung sbb FESYEN O WHATEVER, aku xkesah.:).dgn hidup baru,kwn baru,.. aku sayang kwn kwn aku.. espcly ainul mardhiah,anis suraya,siti zee liana.. soo sesape nk RAMPAS dye dary aku langkah mayat aku dulu.. ahahhah..ILY <3..CHOW ADIOSA

music


Ost Ombak Rindu - Hafiz Feat Adira Mp3
Musicaddict.com